dimecres, 3 de juny del 2009

Fem el FAVA a Europa

Com que alguns ens prenen a conya i tampoc ens estranya per la multiplicació de partits -directament proporcional a la pèrdua de votants- que patim els valencians, hem assumit la veu d'un poble i ens farem sentir en les europees. Després de la quasi il·legalització de la galàxia Baeta per culpa l'ABC i que Unió Valenciana reedite unes normes del truc escrites en valencià al·lienigena -amén d'un cartell on si li traus massa punta als llapissos et quedes sols amb el blau-, ens afegim amb alegria al Carnestoltes Europeu i demanem el teu vot per al FAVA-BOV. Com que estem en contra del malbaratament del paper, a nosaltres no ens cal ni sobre, ni papereta. Amb una valenciana és suficient (i tan possible com anar en bicicleta fregant-te amb les galtes l'esquena). 

3 comentaris:

  1. Xe... Sóc suplent del president de la mesa electoral del meu poble I trobe molt encertada la iniciativa...

    ResponElimina
  2. Enhorabona per la iniciativa. Podeu contar amb el meu vot.

    ResponElimina
  3. Jo no vaig poder aguantar i em vaig menjar la valenciana mentre feia cua per anar a votar. Vaig haver d'introduir únicament el paper de la valenciana (després d'haver-lo xuplat a la cerca de molletes). Això és vot nul o va al FAVA-BOV?

    ResponElimina